Thursday, February 18, 2010

18/2/2010

Salam..
Ni 1st time aku wat blog..n dis blog is especially for one n only..my 3Gs club.. Aku hrp korg sudi2 la bace pe yg aku tulis dlm blog ni..

K..ttg tarikh 18.2.2010..iaitu tarikh arini..
Tarikh ni amat bmkne dlm hdup aku sbb arini lahirnye anak buah aku yg brname Mohd Daniel..
Anak akak aku yg sulung..ni r anak kedue die..

Knp aku ckp arini bmkne sgt2? Sbb die anak llaki..ank buah yg aku leh aja byk sgt bnde dlm dunie ni.. Bkn aku xsyg anak akak aku yg sulung tu..name die Nur Yasmin Najwa..aku ttp syg die gak.. cume xbyk yg aku dpt aja sbb die pompuan.. :p

N aku pn nk ucapkn slmt arijd yg ke-22 utk spupu aku.. Audi.. Smoge pnjg umo n murah rezki..
Tp nk d'igtkn..wlupn tarikh lhir korg sme, die ttp lahir pd Taun Harimau, sme mcm p.lang die gak..huhu.

K r..mgkin korg pn bosan bace ek.. Xpe2..nnt aku letak lg byk cite2 mnarik ttg kelab 3Gs dlm blog ni..


Wrote by,
Rielz..

No comments:

Post a Comment