Sunday, February 28, 2010

Adeh..sakitnye..

Salam..
Phew..arini aku nk cite kt korg ttg aktiviti aku pg td.. Thx 2 someone yg tlg kjut aku, dpt gak aku g training silat kul 8 pg td dgn spupu aku..syafiq @ skatesukasuki.blogspot.com..

Aku pn grak r dri kg.baru kul 7 pg td mnuju ke s.alam, tasik blakang UiTM seksyen 7.. ngantuk gak beb..tala cukup tdo la kawan..huhu. Tgu nye tgu, akhirnye start gak r training tu lbih kurg kul 9..sbbnye ktorg grak g meru dlu bli sluar silat utk aku yg baru nk bekecimpung secare siyes dlm arena persilatan..

Start r dgn warming up atau dalam bhse jawenye.. 'sesi memanaskan badan'. Haha. Bpluh2 aku wat..of coz r kan..name pn panaskn bdn..
Lpas lbih kurg 45 minit, bru r start sesi tempur..huhu..aku ske gile sesi ni..psl mse ni r aku nk blasah n diblasah..keskeskes..

Tu r psl stu bdn aku sakit arini..seb bek tok guru aku gune kkuatan dlm 30-50% je.. tupun da lebam2..haha. Kalo 100% nmpknye aku kne tulis blog kt hospital la pasni.. :)

2 je kot aku nk cite arini.. japg de bowling..
Bye... Wassalam..

P/S: Kpd sape2 yg da tgk cite Niyang Rapik, besh x cite tu??

No comments:

Post a Comment