Monday, March 8, 2010

Family Bowling - Team..

Salam..
Ari sabtu lepas..6hb 3..Saje je family club aku plan wat tournament bowling dlm bebentuk team utk family..sbb slalunye ktorg men individual..so 2ka citerase X ni.. Plan pnye plan..so ktorg bcadang nk try tmpat bru..locationnye dkat Pandan Lake Club.. Pilih c2 sbb xpilih tmpat len r kan..n hargenye yg agak bpatutan selari dgn keadn ekonomi fmily club ktorg..haha.

Tp 2 r..kite juz leh mrancang..tp ALLAH tntukan.. Smpai2 je kt c2..pnuh plak tbe2.. aduihhh.. org kt counter plak kte kne tgu lg 2 jam cmtu bru sume dpt men.. Pkejadahnye sume ini..haha. So ktorg pn tpkse g ke lokasi biase di Endah Parade, Sri Petaling..tp sblum bgrak..undian utk team pn djalankn..
Team A tdiri drp Unc. Sham..Jaja..n Nana..dgn name team dorg Shazana..gbungan name ketige2 pmain tsbut.. (dorg igt gempak r name 2..da r xleh bla lgsg..keskeskes).. Team B = Aku..Mira..n Amai.. dgn name team Pom2 Boy..huhuhu. Knp aku amik name team tu?..sbb ske ati aku r..team aku.. wakakakaka.. Team C = P.lang..Dd Alias..n M.cik.. dgn nme team dorg Anaconda..(dorg slh eje sbenanye..nk eje anakanda pn xreti..huhu)..
N team D = P.ngah..Syafiq..n M.lang..dgn name team dorg Upin n Ipin..(xde komen utk nme team ni..sbb aku xtau nk komen pe.. :p)..Slesai je..ktorg pn grak r..

Setibenye ktorg d Endah Parade, azan Maghrib pn bkumandang..so ktorg pn g solat dlu..
Tepat kul bape tah..sbb xtgk jam..tp lbih kurg kul 8 r kot..game pn start..
peh..men team dienye spirit len sket beb..sume smgt gile r snang cite.. Men r 4 frame..men pnye men.. Team Anaconda dpt juare..(sje je bg can..)..tmpat kedue team Upin n Ipin..tmpat ke-3, Shazana n tmpat t'akhir..team aku..haha..Pom2 Boy.. Utk kategori ksluruhan..kategori llaki, aku dpt tmpat ptme..leh r.. jnji dpt..hehe.. kategori prempuan..m.cik aku dpt..terer die arini..tnpe m.cik,jgn hrp Dd dgn ayah aku leh menang..hahahaha. Utk highest point per frame..Mira dpt mrkh ttinggi.. 192 point..

Bile aku dptkn feedback dri dorg..sume puas ati n rse puas men team cmni drp individu.. so event ni akn dbuat sbulan sX pasni.. Aku pn epi gak..sbb tgk dorg epi..hehe. 2 je cite aku X ni utk topik boling..

Wassalam..

No comments:

Post a Comment